Hvordan kan vi hjælpe dig? Herunder finder du kontaktformularen til os og vores FAQs. Hvis du ikke finder det, du søger, er du naturligvis velkommen til at kontakte os på +45 88 74 75 90 eller info@alektumgroup.dk
Hos Alektum Group stræber vi efter at yde en professionel, hurtig og korrekt service og behandling. Har du en kommentar eller en klage over vores håndtering, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan finde en løsning sammen.
Ønsker du at klage over Alektum eller den sagsbehandling, du har modtaget, bedes du sende en e-mail til: klage@alektumgroup.dk For at vi kan behandle din klage effektivt og korrekt, beder vi dig inkludere følgendeoplysninger:
– Dine kontaktoplysninger (navn, telefonnummer og e-mailadresse)
– Dit sagsnummer og/eller personnummer (hvis du har en sag ved Alektum)
– En tydelig beskrivelse af, hvad du er utilfreds med
– Oplysninger om eventuelle fejl, du mener er begået af en medarbejder
– Tidspunkt for hændelsen samt hvilken kontaktform der var tale om (brev, telefon, e-mail)
Jo mere konkret og detaljeret du er, desto hurtigere kan vi behandle din henvendelse.
Din klage bliver behandlet i henhold til vores interne klagepolitik. Det betyder, at:
– Klagen behandles af ledelsen i samarbejde med vores juridiske afdeling.
– Vi sikrer en grundig og saglig vurdering.
Du vil høre fra os på en af de angivne kontaktoplysninger, så snart undersøgelsener afsluttet. Vi stræber på at svare dig inden for 72 timer.
Når du indgiver en klage, giver du samtykke til, at Alektum A/S behandler de personoplysninger du oplyser i forbindelse med klagen og den tilknyttede sag. Oplysningerne kan, hvor det er relevant og nødvendigt, videregives til fordringsejere eller myndigheder og kan tilføjes eventuelle igangværende sager hos os. Du har ret til én gang årligt at anmode skriftligt om indsigt i, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du konstaterer fejl i oplysningerne, har du ret til at få dem rettet. Du kan læse mere om dine rettigheder her. Den dataansvarlige er Alektum A/S.
Vi har gjort det let for dig, og derfor tilbyder vi forskellige typer af betalingsmetoder – bl.a. Mobile Pay, kortbetaling, bankoverførsel eller indbetalingskort. Betalingsoplysningerne kan findes i det brev, vi har sendt til dig eller ved at logge ind på ‘Mine sider’. Kontakt os, hvis du har spørgsmål, så er vi klar til at hjælpe dig.
Hvis du ikke betaler din regning til tiden modtager du rykker. Du kan modtaget op til 3 rykkere inden sagen overføres til inkasso. I kravskrivelsen, der er blevet sendt til dig, står der, hvem du skylder penge til og for hvad.
Et inkassokrav betyder ikke, at du er registreret i RKI eller Debitor registret. Inkasso betyder, at en person (eller et selskab) har et krav på en anden person (eller et selskab). Inkassofirmaet repræsenterer den part, der ikke har modtaget betaling til tiden, og sikrer, at gælden betales. Hvis du ikke betaler eller bestrider et sådan krav, kan sagen blive behandlet i retten.
Du er velkommen til at kontakte os, og evt. fremsende kvittering til os, så vi sammen kan se på din sag, herunder hvad status er.
Hvis du ikke har råd til at betale hele din gæld lige nu, er det vigtigt, at du kontakter os så hurtigt som muligt, så vi sammen kan se, om vi kan finde en løsning.
Kontakt os ved at udfylde nedenstående formular, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan også administrere din sag, eller kontakte os ved at logge ind på Mine sider eller ringe til os på +45 88 74 75 90
Du finder dit sagsnummer i brevet fra os.
Vores åbningstider er:
Mandag – torsdag: kl. 9.00 – 15.00
Fredag: kl. 9.00 – 14.00