Har du modtaget et brev fra os?

Vi kan hjælpe dig.

Hvis du har modtaget et inkassobrev fra os, kan det skyldes, at du har glemt at betale en faktura til tiden. Når du vil betale, er det altid bedst at bruge oplysningerne i det brev, du har modtaget fra os, for at sikre, at betalingen havner det rigtige sted. Hvis du har spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.

Hvis du ikke kan betale, så kontakt os hurtigst muligt. Det er ikke ualmindeligt, at man ikke kan betale sin gæld, og du er ikke alene. Hvis du ikke har mulighed for at betale hele din gæld tilbage på én gang, så kontakt os, så ser vi, om vi kan finde en løsning i fællesskab, fx en tilbagebetalingsplan.

Jeg vil betale

Vi tilbyder forskellige betalingsformer, fx MobilePay, kort eller giroindbetaling. Betalingsoplysningerne ser du i det brev, vi har sendt til dig, eller ved at logge ind på Mine sider.

Til Mine Sider

Jeg kan ikke betale

Hvis du ikke har råd til at betale din gæld lige nu, er det vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt, så vi kan se, om vi kan finde frem til en løsning i fællesskab.

Tag mig til kundservice

Er min betaling registreret?

Det tager som regel 1-3 bankdage, inden vi har modtaget din betaling. Kontakt os, eller log ind på Mine sider, hvis du vil tjekke din betaling.

Til Mine Sider

Sammen finder vi løsninger – kontakt os, hvis du har brug for hjælp

Vi er alle i en helt unik og ukendt situation. Mange husstande og virksomheder er nu i en meget krævende økonomisk periode med stor usikkerhed, en situation, vi har stor forståelse for.

Læs mere

Vi gi’r dig råd – om at få råd.

Vil du gerne have styr på udgifterne? Shoppe Lagom er et tiltag foretaget af Alektum Group for at hjælpe dig med at holde styr på dine udgifter og bevare balancen i din privatøkonomi. Så du kan leve, som du vil, og have råd til det. Lagom er et svensk ord der kan oversættes til ’lige tilpas’ eller ’passende’ på dansk.

Til Shoppe Lagom