Vi har gjort det let for dig, og derfor tilbyder vi forskellige typer af betalingsmetoder – bl.a. Mobile Pay, kortbetaling, bankoverførsel eller indbetalingskort. Betalingsoplysningerne kan findes i det brev, vi har sendt til dig eller ved at logge ind på ‘Mine sider’. Kontakt os, hvis du har spørgsmål, så er vi klar til at hjælpe dig.
Hvis du ikke betaler din regning til tiden modtager du rykker. Du kan modtaget op til 3 rykkere inden sagen overføres til inkasso. I kravskrivelsen, der er blevet sendt til dig, står der, hvem du skylder penge til og for hvad.
Et inkassokrav betyder ikke, at du er registreret i RKI eller Debitor registret. Inkasso betyder, at en person (eller et selskab) har et krav på en anden person (eller et selskab). Inkassofirmaet repræsenterer den part, der ikke har modtaget betaling til tiden, og sikrer, at gælden betales. Hvis du ikke betaler eller bestrider et sådan krav, kan sagen blive behandlet i retten.
Du er velkommen til at kontakte os, og evt. fremsende kvittering til os, så vi sammen kan se på din sag, herunder hvad status er.
Hvis du ikke har råd til at betale hele din gæld lige nu, er det vigtigt, at du kontakter os så hurtigt som muligt, så vi sammen kan se, om vi kan finde en løsning.
Hvis du ikke betaler, kan din sag blive behandlet i retten. I denne forbindlese tilskrives der yderligere gebyrer. Du risikerer også at blive registretret i RKI eller Debitor registret. Hvis du bliver registreret som dårlig betaler i disse registre, kan det være svært for dig for eksempel at købe på faktura, få et mobilabonnement eller få et banklån. Derfor er det vigtigt, at du kontakter os, hvis du ikke kan betale lige nu.
Kontakt os ved at udfylde nedenstående formular, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan også administrere din sag, eller kontakte os ved at logge ind på Mine sider eller ringe til os på +45 88 74 75 90
Du finder dit sagsnummer i brevet fra os.